Case THE NEW BUSINESS WOMEN

The New business Women - social media campagnes

LIVE YOUR PURPOSE IN LIFE

De uitdaging

The New Business Women, opgericht door Mabel en Crystal, komt voort uit de visie dat de wereld behoefte heeft aan een nieuw soort leiderschap, namelijk vanuit een balans in masculiene en feminiene waarden. Aan mensen die het VERSCHIL maken om de wereld radicaal verder te brengen. 
Wat hiervoor nodig is, is dat zoveel mogelijk mensen gaan leven en ondernemen vanuit hun PURPOSE IN LIFE. 


Hoe laten we zoveel mogelijk vrouwelijke ondernemers kennis maken met The New Business Women en ondernemen vanuit hun ‘Purpose in Life’?

De oplossing

Inspireren en activeren is het doel. Door het promoten van waardevolle weggevers en het inzetten van webinars en challenges zorgen we voor een continue stroom aan high quality leads. Deze leads hebben uiteindelijk tot aanmeldingen voor de TNBW Academy geleid.

De kosten per lead stabiliseren we door het continu optimaliseren van de targeting en het A/B testen van copy, visuals en video’s.

The New Business Women Social Media Campagne

RESULTATEN SOCIAL CAMPAGNE

Totaal bereik campagnes: 379.425 unieke personen
Leads uit meerdere conversiecampagnes: 8.251 leads
Campagneperiode: januari t/m juni 2019

Benieuwd wat we voor jouw groei kunnen betekenen? Vraag nu gratis onze social advertising strategiecall voor ambitieuze ondernemers aan. 

Binnen 30 minuten weet jij welke kansen jij nu nog laat liggen op Facebook- en/of Instagram.

CATCHING BIG WAVES REQUIRES DEDICATION. FOUNDATION. ACTION.