CASE Ontwijnen.nl

De uitdaging

Bestseller auteur Jacqueline van Lieshout staat bekend als dé detox coach van Nederland. Toch is dit niet altijd zo geweest en was ze vroeger een flinke levensgenieter. Na een dramatische persoonlijke gebeurtenis in 2016 besloot zij helemaal te stoppen met alcohol. Dit ging echter niet helemaal zonder slag of stoot en daarom besloot ze een persoonlijk, sterk en soms rauw boek te schrijven om haar lezers te helpen bij de keuze voor een (tijdelijk of langer) alcoholvrij leven.



Hoe brengen we het principe van een (periode) alcoholvrij leven onder de aandacht? En hoe creëren we bekendheid voor het boek Ontwijnen om vervolgens deze relevante doelgroepen te werven voor het aanvullende online programma?

De oplossing

Middels een video campagne gericht op koud publiek hebben we awareness gecreëerd voor Ontwijnen. Inspirerende webinars hebben vervolgens bijgedragen aan een groter bereik en creëerde betrokkenheid onder de relevante doelgroepen, zowel koud als warm publiek.

Om de boekverkoop te stimuleren hebben we middels een conversie campagne een gratis preview van het boek aangeboden. Deze heeft veel downloads gegenereerd tegen continue lage kosten. 



Ontwijnen Social Media Campagne

RESULTATEN SOCIAL CAMPAGNE

6.458 downloads preview boek
2.818 webinar-aanmeldingen
Totaal bereik: 412.606 unieke personen
Campagneperiode: eind december 2018 t/m februari 2019 

Benieuwd wat we voor jouw groei kunnen betekenen? Vraag nu gratis onze social advertising strategiecall voor ambitieuze ondernemers aan. 

Binnen 30 minuten weet jij welke kansen jij nu nog laat liggen op Facebook- en/of Instagram.

CREEER EEN MOVEMENT MET IMPACT