Case DOlly.nl

Dolly Heuveling van Beek Social Media Campagne

OPEN UP TO YOUR TRUE NATURE


De uitdaging

Dolly is specialist in het begeleiden van mensen bij het realiseren van hun droomdoelen. Ze is ervan overtuigd dat er zoveel meer mogelijk is als we onze dromen serieus nemen. Als we onszelf niet gek maken met doorgeslagen perfectionisme of blokkerende gedachten. Ieder van ons kan een positieve impact hebben op de wereld. Als je jezelf heel goed kent en durft te handelen naar die kennis over wie je bent, wat je grootste talenten zijn en waar je grootste potentieel zit.

Hoe inspireren we relevante doelgroepen om hun droomdoelen te gaan ontdekken? 


De oplossing

Dolly weet vanuit ervaring dat mediteren een enorme impact kan hebben. Door het lanceren van gratis meditatie challenges hebben we relevante doelgroepen kennis laten maken met meditatie en hen de positieve effecten hiervan laten ervaren. Duizenden deelnemers hebben na challenge meer focus gekregen en het vertrouwen om stappen te zetten. Deze challenge heeft hen voorzien van een inzicht en aangezet tot actie!

RESULTATEN SOCIAL CAMPAGNE 
Totaal bereik: 544.384 unieke personen
Totaal aantal betrokken personen: 47.895 
Aanmeldingen meditatie challenge: 9.269
Campagneperiode: januari 2019

Benieuwd wat we voor jouw groei kunnen betekenen? Vraag gratis EEN social advertising strategiecall aan. 

Binnen 30 minuten weet jij welke kansen jij nu nog laat liggen.

GROTE GOLVEN PAKKEN LUKT ALLEEN ALS JE DE BASIS OP ORDE HEBT