CASE assepoester.com

DÉ NIET-TRUTTIGE BRUIDSWINKEL

De uitdaging

One size fits all. Op die manier lijkt het er in de trouwwereld nog steeds aan toe te gaan. Met als gevolg dat je in elke bruidswinkel in dezelfde soort opgespoten bruidstaart-jurk wordt gehesen. Assepoester doet het anders. Zij focussen op wat belangrijk is: mooie, hoge kwaliteit  trouwjurken en een persoonlijke, laagdrempelige aanpak. Dat maakt Assepoester tot een eigenwijze bruidsmodewinkel.

Hoe zorgen we ervoor dat de juiste doelgroep Assepoester leert kennen en hoe genereren we vervolgens meer winkelbezoek?

De oplossing
Door het inzetten van conversie campagnes brengen we een gratis te downloaden lookbook onder de aandacht bij vrouwen in de leeftijd van 25-55 jaar met specifieke Interesses. Ook targetten we vergelijkbare doelgroepen. Hiermee genereren we een continue stroom van leads die stabiel is als het gaat om de kosten per conversie.

De leads nemen we vervolgens mee in een funnel waarin op diverse manieren eigentijdse, nuchtere en eerlijke content wordt getoond om op korte termijn – na het downloaden van het lookbook – een winkelbezoek te stimuleren.

Social Media Campagne Assepoester Trouwjurken

RESULTATEN SOCIAL CAMPAGNE

Websitebezoek via campagne: 31.288 bezoeken
Downloads lookbook via campagne: 6.895
Totaal bereik campagne: 482.371 unieke personen
Campagneperiode: juni t/m november 2019

Benieuwd wat we voor jouw groei kunnen betekenen? Vraag nu gratis onze social advertising strategiecall voor ambitieuze ondernemers aan. 

Binnen 30 minuten weet jij welke kansen jij nu nog laat liggen op Facebook- en/of Instagram.

EERST Publiek opbouwen, daarna verkopeN